Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, “Uzaklarda Arama Kampanyası” ile kente 1,5 milyon turisti çekmeyi hedefliyor.
Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin yönetiminde Gastronomi dalında Birleşmiş Milletler Eğitim, Bilim ve Kültür Örgütü’nün (UNESCO) “Yaratıcı Şehirler Ağına” girerek mutfağıyla markalaştı. Tarihi ve kültürel yapısıyla tüm dünyanın dikkatini çeken Gaziantep, geçen yıl başlattığı “Şimdi Gaziantep’e Gelme Zamanı” kampanyasıyla kısa sürede başarı yakaladı. Kampanya ile kente çok sayıda turist akın etti.
“Uzaklarda Arama Kampanyası” başlatıldı
Büyükşehir Belediyesi koordinasyonunda 2018 yaz sezonunda turizm sektörünü hareketlendirecek “Uzaklarda Arama” kampanyası başlatıldı. Kampanyayla şehir, turist sayısında yeni hedefini 1,5 milyon turist olarak belirledi. “Şimdi Gaziantep’e Gelme Zamanı” kampanyası kapsamında yürütülen çalışmalarla kente bir yılda 1 milyon turist gelmişti.
Şahin, tılsımın bozulmasını istemiyor
Bu tılsımın bozulmasını istemeyen Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, şimdi de “Uzaklarda Arama” kampanyasına odaklandı. Şehir tek bir ağızdan “Uzaklarda arama, eşsiz tadıyla Gaziantep mutfağı burada, Dünya’nın en büyük mozaik müzesi burada, Dünya’nın dördüncü, Avrupa’nın üçüncü, Türkiye’nin ise en büyüğü Hayvanat Bahçesi burada, Türkiye’nin ilk Safari Parkı burada, Fırat’ın incisi Rumkale burada” diyecek.
Gaziantep, her geçen yıl değişik alanlarda markalaşıyor. Kent, tüm dünyaya kapılarını açacak, şehre yurt içinden ve yurt dışından gelen turistleri en güzel şekilde ağırlayacak.