Ana SayfaGündemSelçuklu Belediyesi, Hizmet Masası uygulaması ile beğeni topluyor

Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası uygulaması ile beğeni topluyor

Konya’nın Selçuklu Belediyesi, yenilikçi halkla ilişkiler uygulamaları kapsamında sunduğu Hizmet Masası uygulaması ile hizmet kalitesini artırıyor. Türkiye’nin en büyük ilçeleri arasında yer alan Selçuklu’da vatandaşların hızlı ve kaliteli hizmet alması amacıyla geliştirilen uygulamalar beğeni topluyor.

Halkla ilişkiler ve ulaşılabilirlik faaliyetlerine önem veren Selçuklu Belediyesi bu yönde kurduğu hizmet masasıyla da örnek oluyor. Belediye, vatandaşların belediyeye gelmeden iş ve işlemlerini hızlıca yürütebileceği aplikasyonlar üzerinde halka ilişkiler faaliyeti yürütüyor. Belediye, gelen vatandaşları da hizmet masası ile karşılıyor. Çağrı Merkezi, Dilekçe, Evlilik, Elektronik Posta, Resmi Evrak gibi alt birimleri ile hizmet veren Hizmet Masası yılda ortalama 95 bin kişiye hizmet veriyor. Belediye, Halkla İlişkiler uygulamalarında “İyi ki Selçuklu’da yaşıyorum” mottosunu kullanıyor. Selçuklu Belediyesi, Hizmet Masası aracılığıyla vatandaşların belediyeden hizmet alma konforunu artırıyor.

“Amacımız vatandaşlarımızın hizmet alma konforunu arttırmak”

Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, belediyecilikteki başarılarının en önemli nedenlerinin başında, hemşehri ilişkilerini en üst seviyede tutmanın ve ulaşılabilirliği artırmanın geldiğini ifade etti. Altay, “Belediye olarak kaliteli hizmet üretmenin yanında hemşehrilerimizin ulaşılabilirliğine ayrı bir önem veriyoruz. Gerek elektronik ortamda gerek telefonda gerekse yüz yüze iletişimde zaman zaman farklı uygulamaları hizmete sunuyoruz. Güleryüzlü, güvenilir ve gayretli belediyecilik anlayışı ile hemşehrilerimizin ilçeyle ilgili her türlü temennilerine hızlı çözümler sunmak amacıyla oluşturduğumuz Hizmet Masamız bu konuda hemşehrilerimizle belediyemiz arasında köprü oluşturuyor. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) 2017 yılı nüfus verilerine göre 639 bin 450 ile Konya’nın en büyük ilçesi olan Selçuklu’da hemşehrimizin hizmet alma konforunu artırmak için gayret gösteriyoruz. Bu hizmeti sunarken hemşehrilerimizle belediyemiz arasında köprü olan Hizmet Masası tüm birimlerimiz ile ilgili rehberlik hizmeti sunuyor. Belediye olarak ulaşılabilir olmak ve halkla ilişkiler uygulamalarımızda yeni sistemler üzerinde çalışıyoruz” dedi.

BENZER HABERLER

Yanıtla

Lütfen yorumunuzu yazınız
Adınızı giriniz

En popüler Haberler

Son Yorumlar

Abdullah ŞENER Açık Kent yazıncısı olmak
Abdullah sahlebci Açık Origami ile kağıttan mucizeler
Araç çubuğuna atla