Meram Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla hizmet içi eğitim programlarına odaklandı. Son olarak Meram Belediyesi personeline, Türkiye Belediyeler Birliği işbirliğiyle, ‘Kişisel Gelişim’ eğitimleri veriliyor.
Konya Meram Belediyesi, vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek ve personel niteliğini artırmak amacıyla hizmet içi eğitim programları gerçekleştiriyor. Meram Belediyesi’nin hizmet kalitesini artırmak amacıyla başlattığı hizmet içi eğitim programlarına yenileri ekleniyor.
Türkiye Belediyeler Birliği işbirliği ile Meram Belediyesi personeline, Belediye Meclis Salonunda ‘Kişisel Gelişim’ başlığı altında eğitimler veriliyor. Doç. Dr. Bülent Şen tarafından verilen seminerler dört ayrı oturum halinde gerçekleştirildi. ‘Problem çözme teknikleri’ , ‘Yöneticilikte iletişim, alt üst ilişkileri, kurum kültürü’, ‘Stres yönetimi’ ve Etkili konuşma ve diksiyon’ konuları anlatıldı.
“Hizmet içi eğitim, verimliliği artırmanın en güzel yollarından”
Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, kaliteli hizmeti en güzel şekilde sunma sözüyle göreve geldiklerini belirterek, hizmet içi eğitimlerinde temel gayelerinin hemşehrilerine hizmette kaliteyi artırmak olduğunu söyledi. Hizmette verimliliği artırmanın en güzel yollarından birinin bu tip eğitimler olduğunun altını çizen Kavuş, “Eğitimler, personelimizin daha başarılı olmasının ve hemşehrilerimizin daha iyi karşılanarak mutluluğuna vesile olmasının önünü açıyor. Hizmette zamanın en verimli şekilde kullanılmasından teknolojiyi en iyi şekilde uygulamasına, malzeme ve enerji tasarrufundan araçların maksimum fayda ile hizmet etmesine, gelişmelere ve yeniliklere uyumdan koordinasyona kadar hemen her konuda arkadaşlarımıza fayda sağlıyor” şeklinde konuştu.
Eğitimleri ihmal etmenin hizmet kalitesini artırma hedefinde olanlar için mümkün olmadığının altını çizen Kavuş, “Bu yüzden mükemmel düzeyi yakalayacağımız ana hatta o andan sonra da o düzeyi korumak için eğitimlerimiz aralıksız sürecektir” dedi.