Bursa’nın Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, Çağrı Merkezinde vatandaşların aramalarına bizzat cevap vererek, gelen talepleri dinleyip, ilgili birimlere aktardı.
Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, 129 bin 87’si 2018’de olmak üzere vatandaşlardan gelen toplam 532 bin 774 çağrıyı cevaplandırdı. 15 bin 329 talep ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra, işlemler hakkında vatandaşlara bilgi verildi. Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, Yıldırımlılar’a profesyonel ve kaliteli hizmet sunmak için teknolojinin bütün imkanlarından faydalandıklarını belirtti. Edebali, “İlçemizde belediyemizin çözüm üretebileceği konular hakkında insanlarımızın kısa sürede talep ve şikâyetlerini iletmesi için oluşturulan Yıldırım Çağrı Merkezi’mizde yılın her günü 24 saati kesintisiz hizmet veriyoruz” dedi.
Edebali, vatandaşların, belediyeni rutin hizmetlerinin yanında kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal bütün faaliyetler hakkında bilgi alabileceğini kaydetti. Edebali, “Bunun yanı sıra kendi öneri ve taleplerini diledikleri an çağrı merkezimize iletebilirler. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kısa süre içerisinde ulaştırabilmek.Vatandaşlarımız, belediyemize sosyal medyadan ve web sayfamız üzerinden de kolaylıkla ulaşabilirler” diye konuştu.
Edebali, Çağrı Merkezi’nde vatandaşların aramalarına bizzat cevap vererek, gelen talepleri dinleyip ilgili birimlere aktardı.