Çankırı Valiliği, logosunu değiştirdi. Yeni logoda Çankırı’nın değerlerini temsil eden Tuz Mağarası ve Çankırı Kalesi gibi tarihi yapılar yer aldı.
Çankırı Valiliği, logosunu değiştirdi. Logo, Çankırı Karatekin Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Tasarım Bölümü Öğretim Görevlisi Rasim Sarıkaya ve Araştırma Görevlisi Oğuz Balas tarafından tasarlandı. Logo, ili temsil eden değerlerin modern çizgilerle bir araya getirilmesi sonucu yeniden tasarlandı.
Logo, 31 Mayıs 2017’de tescil edildi. Logoda, Çankırı’nın değerlerini temsil eden Tuz Mağarası, Taş Mescit, Çankırı Kalesi, Ilgaz Dağları ve bereketin, Çankırı’nın tarımsal üretiminin simgesi olan Buğday Başağı ve Ay-Yıldız yer aldı. Yaklaşık 6 aydır Valilik ve Çankırı Karatekin Üniversitesi Öğretim Görevlileri tarafından yoğun çalışmalar yapılıyordu. Çalışmalar neticesinde modern çizgilerle yeniden çizilen yeni logo bir süredir, Valilik resmi web sitesinde test amaçlı yer almaktaydı.
Çankırı Valiliği logosunda, Başta Çankırı Kalesi olmak üzere, Çankırı’nın kültürel simgelerinden Taş Mescit, Türkiye’nin en büyük kaya tuzu rezervine sahip Tuz Mağarası, kış turizminin vazgeçilmez merkezlerinden biri olan Ilgaz Dağları, özgürlüğü ve ülke bağımsızlığını temsil eden Ay-Yıldız ile Çankırı’nın tarımsal potansiyelini temsil eden Buğday Başağından oluşan temel değerler yeni logoda yer buldu.